Bruno 來香港!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bruno03.jpg  

當年迷林俊傑,
佢唱了首<Just the way you are>令我去找原唱聽, 才知道以前有聽過而且容和有唱過XDDD 

第一隻碟真係超爆好聽, 令我脫離林俊傑後還是喜歡 Bruno,
雖然之後兩隻碟冇咁好聽啦, 但一知道他來香港還是要去看!!!! 托加場的福XDD

Bruno04.png  

難買成這樣也給我搶到四張連位!!!!!!!!!!! 實在是我搶票戰績中輝煌的一頁 !!!!!!!!  去取票時莫名覺得自己好威威XDDD

Bruno01.jpg
其實位子也不算超好啦, 因為很側, 但唯一目標是以最便宜價錢進場, 一切也好OK
Bruno02.png 

全場爆滿連standing 都係好威威,
但係一開聲發現超唔入咪好sad, 慢歌大家靜些好少少,
但九成的快歌全部只聽到音樂+和音+小Bruno 的伴唱, 主角把聲完完全全聽唔到, 開始懷疑我入場是為了聽什麼!?
雖然氣氛 high 爆, 慢歌也真的好聽, 但還是覺得 why why why.
最後 Bruno 可能都想快些完場, 所以 encore 不用叫已經再出來,
一唱完即落幕即開燈快過手刀, 11點已經到家真的是史上最早。


全場沒怎麼聽到歌聲的你你你, 可以來這邊聽 CD 版, 彌補異度空間的遺憾XDD
Bruno05.jpg  

時間太短讓胃口早已被養大的港台韓日迷表示看不慣XDDD
下次會懷著感恩的心去看全場站的四小時演唱會XDDDDDD

#BrunoMars #HK #24KMagic #人一世物一世點都要試下既 #show如其人 #短

arrow
arrow

    Mermaid 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()